تاثیر کوتاه بودن لینک ها در سئو

تاثیر کوتاه بودن لینک ها در سئوReviewed by تیم سئو پارسه دو on Jun 4Rating: 5.0تاثیر کوتاه بودن لینک ها در سئوتاثیر کوتاه بودن لینک ها در سئو آدرس کوتاه,تاثیر آدرس در سئو,انتخاب عنوان خوب,بهترین آدرس سایت,الگوریتم آدرس دهی مطالب,سئو سایت,بهترین url برای سئو

تاثیر کوتاه بودن لینک ها در سئو
کوتاه بودن لینک ها چه تاثیری بر سئو سایت دارد ؟
آیا همه لینک ها را باید کوتاه کنیم؟

ما در مقالات و ویدئو های قبلی در پارسه دو در مورد استانداردهای استفاده از url ها برای محتوا هایی که در وب سایت میسازید یا URL ها در هر صفحه ی دیگری صحبت کردیم و آموزش های لازمه را ارائه کردیم اما در این مقاله به مبحث دیگری می پردازیم.

کوتاه بودن لینک های ما چه تاثیری بر افزایش ورودی گوگل یا بهبود سئو سایت دارند؟

کوتاه بودن لینک های محتوا ها و صفحات تاثیر مستقیم بر سئو و ورودی گوگل به سایت ما دارند.
هر چقدر url ها کوتاه تر باشند توسط مخاطبین بهتر و بیشتر حس میشوند  و برای مخاطب جذاب تر هستند و همچنین url ها در نتایج گوگل نیز نمایش داده بشن اون کاربر و مخاطب ها هستند که باید انتخاب کنند و کلیک کنند پس URL کوتاه تر و جذاب تر شانس بیشتری برای انتخاب شدن توسط کاربر را دارد.

یک سوال؟  ما همه ی لینک ها را کوتاه کنیم ؟ یا فقط بعضی از لینک ها ؟ 
پاسخ این سوال نه به زیاده روی و نه به کم کار کردن است . یعنی باید URL ها به اندازه کوتاه شوند و در کوتاه کردن لینک ها زیاده روی نکنید.
در اصلاح فارسی همان نه افراط کنید و نه تفریط ، هر کدام به اندازه.

url هایی که در پست های شما قرار میگیرند و نیاز به دسته بندی دارند حتما باید در دسته بندی خود قرار بگیرند اما آن دسته از لینک هایی که نیاز به دسته بندی ندارند میتوانیم دسته بندی نکنیم تا لینک ها کوتاه تر باشند.
مثلا ما در قسمت مقالات پارسه دو قبل از بخش کتگوری یعنی PARSEDEV.IR/CATEGORY یک بلاگ یا ارتیکل هم بی خود و بی جهت قرار میدهیم چرا باید این واژه ی اضافی قرار بگیرد و لینک تا طولانی تر کند؟ اصلا لزومی ندارد.
یا در قسمتی که محصولات قرار میگیره یک shop بزنم و …
پس این اضافه هست
اگر صفحه ای داریم که زیر شاخه ای ندارد دلیلی ندارد که چیز خاصی بنویسیم –  مثل صفحه صفحه درباره ما  – صفحه ارتباط با ما
و کل صفحاتی که زیر شاخه ندارند
و صفحاتی که زیر شاخه دارند ما باید تا میتوانیم url را کوتاه و جذاب کنیم که هم در سئو اثر گذاری مستقم دارد و هم در ذهن مخاطبین بهتر ماندگار میشود.

مطمئنیم که الان یک سری سوالات در رابطه با کوتاه کردن لینک ها برای شما پیش آمده . شما میتوانید سوالات خود را در رابطه با این مقاله زیر همین پست برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان آنها را بررسی کنیم و پاسخ دهیم.

سلام با توجه به مطالبی که توی سایتتون میذارید من حس میکنم سئو کار بسیار سخت و پیچیده ای است و ممکن است از پس هر کسی بر نیاید؟ آیا حدس من درست است؟

    با سلام و عرض ادب
    سئو یک استراتژی بلند مدته و باید طبق اصول خودش جلو بره.
    اگر مسیر سئو را اشتباه برید طبیعیه که کار براتون سخت میشه .
    در نهایت باید بگم که سئو برای به نتیجه رسیدن , نیاز به تلاش و پشتکار بالایی داره.

Url = keyword , right?

  • Samane
  • پنج‌شنبه 4 ژوئن 2020

    همیشه نه ولی اکثر اوقات همینه. یادتون نره که دیگر نکات سئو یو آر ال رو رعایت کنید

استاد برای دسته بندی ها توضیحات بنویسم یا نه? اگر اره چند کلمه?

  • مینا
  • پنج‌شنبه 4 ژوئن 2020

    درود بر شما. با توجه به طولانی بودن پاسخ سوال شما لطفا در سایت تیکت ارسال کنید و در آن بپرسید تا کارشناسان پارسه دو با ویس و به صورت کامل پاسخ دهند

سئو این زمان بیشتر از هر موقع و زمان دیگه ای حائز اهمیت شده . از محتوا ها و آموزش هایی که در اختیارتون می ذارید سپاسگزارم . در مورد سئو ورد پرس آموزشی ندارید?

  • سید
  • پنج‌شنبه 4 ژوئن 2020

    درود بر شما. قسمت های عمده ای از بحث سئو که بسیار مهم هستن به صورت تفکیک شده در حال ارائه به صورت رایگان توی سایت هست. پیگیر سایت باشید و در بخش سئو، جزئیات و اموزش ها رو ببینید ❤️

کوتاه بودن متن چه تاثیری بر سئو دارد؟

  • jonoon
  • جمعه 5 ژوئن 2020

آقا یه سوال من قبلا یو ار ال پستام خیلی طولانی بوده و بصوزت خودکار وردپرس متن عنوان رو قرار میده. الان تغیبر بدم یا بذارم بمونه؟

  • jonoon
  • جمعه 5 ژوئن 2020

    درود، اگر رنک خوبی گرفته باشن. تغییر ندید بهتره.

آقا ما سایتمون دسته های زیادی داره و شامل چندین نوع پست هستش, مثلا” برای بخش نوشته ها پست آموزشی داریم, مقاله داریم, پست دانلودی داریم, ویدئو هم داریم که باز خودشون تقسیم میشن به دسته های دیگر, اینا صرفا” بخش رایگان و بخش نوشته هاست در مورد محصولات هم همینطوره, آیا با این حال هم باید لینکها رو کوتاه گذاشت؟ دسته ها الان بلاگ-کتگوری- پست نیم هستن دسته بندی فروشگاه هم پروداکت-کتگوری-پست نیم هستن. اگر بلاگ و پروداکت رو حذف کنیم تشخیص محصول یا نوشته بودن سخت میشه. باشه ضرری داره؟

سلام من یه کالا مثلا چایی با عکس بزارم باید نام عکس رو فارسی بنویسم یا اگه انگلیسی باشه باید بندیم teaیا بنویسم chayi بهتره ممنون میشم

    سلام. tea بنویسید