سوالات متداول هاست رایگان

سوالات متداول هاست رایگانReviewed by هاست رایگان پارسه on Jun 12Rating: 5.0سوالات متداول هاست رایگانسوالات متداول هاست رایگان را برای کاربران هاست رایگان پارسه جمع آوری کرده ایم بدون دغدغه از سایت ساز رایگان و ساخت وبلاگ پارسه استفاده کنید.

سوالات متداول هاست رایگان

پرسش و پاسخ های متداول درباره هاست رایگان پارسه

متداول ترین سوالات شما در مورد سرویس هاست رایگان را می توانید از این بخش مشاهده کنید. در صورتی که به جواب سوال خود نرسیدید از طریق بخش تماس با ما یا ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید.

عضویت و دریافت هاست رایگان

چرا شما هاست رایگان ارائه می دهید؟ از این کار چه سودی می برید؟

ما از ارائه هاست رایگان به صورت نمایندگی ifastnet انگلستان هیچ سود و منفعتی کسب نمی کنیم. و هدف ما از ارائه این سرویس از سال ۱۳۸۹ تاکنون رقابتی تر کردن بازار هاستینگ در ایران بوده است. چرا که ما نیز به عنوان گروهی که از خدمات هاستینگ ایرانی (پلن های اشتراکی، مجازی و اختصاصی مختلف) همانند بسیاری دیگر از وبمسترهای ایران استفاده کرده ایم، نقایص و کاستی های فراوانی در آن دیدیم که تنها چاره کار را رقابتی شدن فضا برای هاست های ایرانی می دانیم. به اعتقاد ما هاست های ایرانی در اغلب موارد در مقایسه با موارد خارجی گران، کم کیفیت و غیرپاسخگو هستند.

چرا از ifastnet انگلستان سرویس می دهید؟

طی سالهای گذشته شرکت های بسیاری آستین ها را بالا زدند و اقدام به فعالیت در زمینه ارائه نمایندگی رایگان نمودند که در اغلب موارد سرویس ارائه شده کیفیت حداقلی را هم دارا نبوده و نیست. شرکت ifastnet چندین سال پیاپی در میان هاست های رایگان جهان رتبه برتر از لحاظ سرعت، قدرت و پایداری را کسب نموده است و اکانتی که در اختیار شما قرار می گیرد بالاترین استانداردهای هاستینگ را دارد. به جرات ادعا می کنیم که سرویس ما از بسیاری پلن های اشتراکی تجاری برتر بوده و برای پلن نامحدود هاست اشتراکی در سطح متوسط به بالا ارزیابی می شود. همچنین این شرکت از جمله معدود شرکتهایی است که در طی سالیان گذشته هرگز هیچ نوع تحریم و محدودیتی را برای کاربران ایرانی وضع نکرده و حتی زبان فارسی را هم به پنل سایت خود اضافه کرده است.

چرا نسخه cpanel شما بروزرسانی نمی شود؟

دلیل این امر هزینه های بالای بروزرسانی به نسخه های مدرن است که با هزینه کمتر پایه و اساس هاستینگ را در فضایی ساده تر (cpanel قدیمی تر) در اختیارتان می گذاریم. و اطمینان می دهیم که هاست رایگان از لحاظ سرعت، قدرت و امکانات در حد مطلوب است.

چرا ثبت نام من برای سرویس هاستینگ با مشکل مواجه می شود؟

این موضوع ممکن است به وارد ساختن ایمیل نامعتبر (تنها سرویس ۱۰۰% مورد تأیید ما Gmail است)، پرنکردن کامل فیلدها، صحیح نبودن کد امنیتی، تغییر آی پی حین ثبت نام، ثبت نام بیش از سه مورد برای یک ایمیل، غیرقابل ثبت بودن نام زیردامنه و تأیید نشدن ایمیل ارسالی از سوی شما برگردد. اگر ثبت نام با مشکل مواجه شد کمی صبر کنید و سپس مجددا با دقت بیشتر تلاش کنید، اگر از مرورگر دیگری استفاده کنید بهتر است. دقت فرمایید که هنگام ثبت نام از vpn یا proxy استفاده نکنید.

چرا ربات تلگرام در هاست رایگان اجرا نمی شود؟

بدلیل مصرف بالای منابع سرور در حال حاضر امکان استفاده از هاست رایگان به عنوان فضایی برای راه اندازی ربات های تلگرامی وجود ندارد و هاست رایگان مناسب برای طراحی وب است.

من مجاز به چه نوع استفاده ای از سرویس هاستینگ شما هستم؟

ما هیچ محدودیتی در رابطه با نوع استفاده های صحیح قائل نشده ایم، اما چنانچه سیستم موارد سوء استفاده را تشخیص دهد بلافاصله آن را تعلیق خواهد کرد. بنابراین استفاده از سیستم برای انواع اسکریپت اعم از cms، blog، upload، download و … تا جایی که قوانین و محدودیت های منابع نقض نشود آزاد است.

در چه مواردی ممکن است یک اکانت را معلق کنید؟

رویکرد ما نسبت به کلیه اکانتهای هاست رایگان یکسان است و توسط سیستم خودکار اعمال می شود. چنانچه فایلهای غیرمجاز و آلوده، اسکریپتهای مخرب، تجاوز از منابعی که می توانیم در اختیارتان بگذاریم و مواردی از این دست اتفاق نیفتد ما هرگز اکانتی را تعلیق نمی کنیم. حتی در صورت تعلیق شدن یک اکانت در شرایط خاص حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به طور خودکار رفع تعلیق می شود. برای اطلاعات بیشتر مطلب راجع به انواع دلایل تعلیق اکانت و چگونگی حل آن را مطالعه بفرمایید.

اکانت سی پنل من تنها تعداد معدودی از آیکون ها را نشان می دهد، چه اتفاقی افتاده است؟

اکانت شما به دلیلی تعلیق شده است، می توانید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید تا از دلیل آن مطلع شوید.

فایل هایی که روی اکانت آپلود می کنم حذف می شوند، دلیل آن چیست؟

لطفا در فولدر روت و آدرسهایی که سیستم آنها را کنترل می کند فایل قرار ندهید، چون هیچ ضمانتی برای باقی ماندن آن وجود ندارد. سیستم به طور خودکار هر ۶ ساعت بهینه سازی می شود و ممکن است فایلهای شما را که در آدرس صحیح قرار ندارند، حذف کند. اما مطمئن باشید فایلهایی که در آدرسهای صحیح دامنه و زیردامنه ها قرار می دهید در امنیت کامل بوده و هر روز بکاپ گرفته می شوند و حتی در صورت تقاضای کاربر امکان ارائه لینک دانلود کل محتویات اکانت به صورت فشرده حتی برای اکانتهای تعلیق شده و مسدود نیز وجود دارد.

محدودیت های منابع سرویس شما چیست؟

از لحاظ حجم دیسک و پهنای باند عملا محدودیتی نداریم. اما برای رعایت حقوق کاربران در زمینه حفظ سرعت و کارایی سرورها در رابطه با تعداد فایل و مصرف منابع حساس مانند پردازنده و کاربر همزمان و تعداد بازدید پردازش شده در روز محدودیت هایی داریم که البته آنقدر بزرگ دیده شده اند که برای سنگین ترین سایت ها نیز تنها در موارد بسیار معدود که سایت از لحاظ پایگاه داده و اسکریپت بهینه نباشد ممکن است به مشکل بخورد. پس اگر از کش مناسب استفاده کنید و اسکریپت و پایگاه داده را مرتبا بهینه سازی کنید قطعا در استفاده از سرویس هاستینگ ما به هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد. اگر برای بهینه سازی و سئو کمک و راهنمایی خواستید تیکت ارسال کنید.

به جای نمایش سایت تصاویر تبلیغاتی نشان داده می شود، اینها چه هستند؟

در بسیاری از حالات بروز مشکل شما با صفحه ای مواجه می شوید که در ارتباط با حل آن به شما راهنمایی ارائه می کند، اما تنها در حالتی که اکانت شما به هر دلیل تعلیق شده باشد، به دلیل آنکه نمایش پیام محدودیت و مشکلات پیش آمده برای سایت از سوی بازدیدکننده خوب ارزیابی نمی شود، از تصاویر تبلیغاتی در ارتباط با سرویس پرمیوم ifastnet استفاده می شود.

چرا در بخش پشتیبانی و تالار گفتمان و از لحاظ تبلیغات چندان فعال نیستید؟

در ارتباط با سیستم پشتیبانی و تیکتینگ اکنون با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و اگر شما احساس می کنید که می توانید در این زمینه یاریگر ما باشید، دستتان را به گرمی می فشاریم و شما را به جمع کارشناسان پاسخگو دعوت می کنیم. اکنون با افتخار اعلام می کنیم که هیچ درخواستی در بخش پشتیبانی بی پاسخ نمی ماند و کلیه درخواستها حداکثر در مدت ۴۸ ساعت پاسخگویی می شوند. رویکرد ما در ارائه سرویس هاست رایگان تجاری نیست و همانطور که در پاسخ سئوالات پیشین گفته شد در راستای رقابتی کردن فضای هاستینگ در ایران گام بر می داریم و علاقمندیم بدون تبلیغات و هیاهو تنها کاربران حرفه ای و کسانی را که واقعا به این سرویس نیاز دارند جذب کنیم.

اکانت من تا چه زمانی فعال باقی می ماند؟ شما تا چه زمانی خدمات ارائه می دهید؟

اکانت هاست رایگان شما به طور دائم فعال و قابل استفاده خواهد بود مگر در شرایطی که در طول یک ماه کمتر از سه کلیک دریافت کند که به دلایل امنیتی معلق می شود و با درخواست قابل فعال نمودن است. و ما تا هر زمان که توانی برای خدمت کردن داشته باشیم این سرویس ساده و بی پیرایه را بر پا نگاه می داریم.

آیا شما در اکانت رایگان واقعا از SSD استفاده می کنید؟

بله، برای نگهداری پایگاه داده اکانت ها از SSD و برای نگهداری فایل های سایت از تکنولوژی RAID استفاده می شود.

انجینکس چیست و چرا از آن استفاده می کنید؟

انجینکس یک وب سِروِر قوی و سریع است که از لحاظ سرعت و قدرت پردازش صفحات وب و پاسخگویی به تعداد زیاد کاربران سایت در میان دیگر وب سِروِرها مانند آپاچی و لایت اسپید در رتبه نخست قرار دارد. امنیت بسیار بالا و قدرت و سرعت پردازش انجینکس باعث شده است که جهت ارائه خدمات رایگان و نامحدود از آن استفاده کنیم تا بهترین کیفیت و تجربه هاست رایگان و نامحدود برای کاربران فراهم شود. برای مطالعه بیشتر درباره انجینکس می توانید به سایت رسمی nginx مراجعه کنید.

چرا ایمیل های من از طریق اسکریپت های PHP به درستی ارسال نمی شود؟

علت تأخیر در ارسال یا عدم ارسال ایمیل هایی که از طریق اسکریپت های PHP در هاست رایگان ارسال می شوند حساسیت بسیار بالای فیلتر آنتی اسپم نسبت به متن ایمیل ها و اعتبار اسکریپت است که از طریق پارامترهای ایمیل ارسالی بررسی می شود. همچنین سیستم آنتی اسپم نسبت به ایمیل های غیرانگلیسی به دلیل وجود کاراکترهای ناشناس حساسیت بیشتری دارد. برای ارسال و دریافت قطعی ایمیل می توانید از وبمیل رسمی موجود در سی پنل استفاده کنید.

برای اتصال دامنه شخصی خود به هاست رایگان باید از چه نیم سرور هایی استفاده کنم؟

NS1.B6B.IR
NS2.B6B.IR

آیا می توانم سایت خود را به کلودفلر متصل کنم؟

بله ؛ این امکان در پنل شما هم موجود می باشد.

چگونه اکانت متخلف را معرفی نماییم؟

به آدرس ایمیل report@parsedev.ir نام دامنه / ساب دامین را ارسال کنید.

آیا می توانم از اسکریپت های نال شده استفاده کنم؟

خیر در صورت مشاهده بلاک خواهید شد.

چگونه می توانم از FTP استفاده کنم ؟

اطلاعات ftp در سی پنل قابل مشاهده است برای اتصال هم می توانید از نرم افزار های رایگانی مثل FileZilla و CrossFTP استفاده کنید.

چرا فایل هایی که آپلود کرده ام به درستی به نمایش در نمی آیند؟

تمامی فایل هایی که آپلود می کنید به دلایل امنیتی باید مورد تست و ارزیابی قرار بگیرند اگر حجم فایل هایی که آپلود می کنید زیاد باشد (مثل قالب وردپرس و …) فایل های شما برای تست در صف قرار می گیرند و به صورت اتوماتیک طی ۲ تا ۲۴ ساعت توسط سرور مورد ارزیابی قرار می گیرند و بعد می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

پشتیبان گیری از هاست های رایگان هم انجام می شود؟

خیر این ویژگی تنها برای هاست های ویژه انجام می شود.

می توانم در آینده هاست خود را منتقل کنم ؟

بله

می توانم دامنه شخصی خودم را به هاست رایگان متصل کنم ؟

بله از طریق cpanel می توانید این کار را انجام دهید.

امکان نصب سیستم های مدیریت محتوا وجود دارد ؟

بله با نصب Softaculous می توانید برترین سیستم های مدیریت محتوا را در چند کلیک نصب کنید.

آیا هاست ها زمان دار می باشند؟

خیر ، هیچکدام از هاست های رایگان مدت زمان محدودی ندارند و شما می توانید برای همیشه از آن ها استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید اگر هاست شما پس از ۶۰ روز هیچ بازدید نداشته باشد (حداقل ۱۰ بازدید) به صورت خودکار ساسپند و در نهایت حذف میگردد.

میخواهم وبلاگم را به هاست شما منتقل کنم، لطفا راهنمایی کنید.

انتقال وبلاگ به وبسایت با استفاده از هاست رایگان شامل سه مرحله اصلی است: ایجاد اکانت در سی پنل هاست و نصب اسکریپت مورد نظر (وردپرس توصیه می شود)، گردآوری داده های مربوط به وبلاگ از طریق سیستم بکاپ سرویس بلاگ، rss یا انتقال موردی داده و فایل (اگر از سرویس های بلاگ مشهور خارجی استفاده می کنید احتمالا پلاگین وردپرس آن را خواهید یافت و انتقال داده ها و فایل ها آسان خواهد بود، اما توجه داشته باشید که اکثر سرویس های بلاگ ایرانی به دلیل هراس از دست دادن کاربر و محتوا انتقال را مسدود کرده اند و در صورتی که متوجه تلاش شما برای انتقال شوند وبلاگ شما را مسدود یا حذف خواهند کرد)،واردسازی اطلاعات در وبسایت که شامل داده ها و فایل ها می شود. مراحلی که ذکر شد برای یک فرد آشنا با اسکریپت و مفاهیم پایه هاست و پایگاه داده آسان خواهد بود. اگر با این مفاهیم آشنایی کافی ندارید و هدف شما فقط وبلاگ نویسی است توصیه ما انتقال وبلاگ به سرویس بلاگ باکیفیت ایرانی blog.ir (متعلق به شرکت دانش بنیان بیان وابسته به دانشگاه صنعتی شریف) است. این کار از ایجاد سایت و وبمسترینگ بسیار ساده تر و در عین حال قطعا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

آیا می تونم از دامنه های رایگان استفاده کنم؟

بله. امکان استفاده از دامنه های رایگان ml، ga، gq، cf به غیر از tk هست و می تونید با تنظیم dns این دامنه ها را به هاست خودتان متصل کنید.

هاست رایگان چه محتوایی را پشتیبانی میکند؟

هاست رایگان از زبان php، جاوا اسکریپت، html، mysql و … پشتیبانی می کند. باید در نظر داشت که هاست رایگان مبتنی بر لینوکس است و از هاست ویندوزی مبتنی بر asp.net پشتیبانی نمی کند.

چگونه می تونم سایتم را منتقل کنم؟

در صورتی که شما از کنترل پنل cPanel استفاده می کنید، باید از محتوای کلی سایت خود اعم از دیتابیس و فایل منیجر پشتیبان تهیه نمایید و در پنل جدید ایمپورت نمایید. هاست رایگان پارسه هیچ گونه مسئولیتی برای انتقال اکانت ندارد.

می تونم زیردامنه دیگری داشته باشم؟

بله، تمام برنامه ها و سرویس ها به شما اجازه می دهد تا بیش از یک دامنه فرعی را برای گسترش آسان داشته باشید. همچنین با میزبانی رایگان، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که چه دامنه ای بخواهید به عنوان بخشی از زیر دامنه خود داشته باشید.

رمز سی پنل را فراموش کردم. چکارکنم؟

اگر برای رمز عبور خود به مشکل برخورد کرده اید به لینک بازیابی رمز عبور مراجعه کنید و نام کاربری و ایمیل خود را وارد کنید و منتظر دریافت رمز جدید بر روی ایمیل ثبت نامی باشید. توجه کنید با تغییر رمز عبور این تغییر بر روی دسترسی به Cpanel, ftp, MYSQL تاثیر می گذارد و رمزعبور هر سه تغییر می کند.

خیلی عالی و کامل بود تشکر

بهترین هاست رایگانیه که تا حالا دیدم

    سلام
    لطفا قسمت کرون جاب راهنمای کنید من هرکار کردم ارور میده

    • Ghader
    • پنج‌شنبه 24 سپتامبر 2020

      سلام.

      ۱) ابتدا وارد پنل خود شوید.
      ۲) از قسمت Advanced بخش Cron Jobs را انتخاب کنید.
      ۳) در صفحه جدید نام دامنه مورد نظر خود را از قسمت Domain Name انتخاب کنید و روی دکمه Alter Crons کلیک کنید.
      ۴) سپس در صفحه بعدی می توانید بر حسب زمانی که می خواهید اسکریپت برای شما روی هاست اجرا شود این زمان را تعیین کنید همچنین درقسمت Run The script مسیر فایل اجرایی خود را به صورت دستی وارد کنید.
      ۵) و در آخر نیز روی دکمه Add Cron کلیک کنید.

        باسلام من اگه بخوام هاست رایگان رو غیر فعا کنم باید جکار کنم؟

        سلام
        عزیز ضمن تشکر عرض کنم من تمام مراحل انجام میدم تایم کرون رو ۲ دقه ۱ ساعت میزارم کادرمسیر ادرس هم اسم پوشه و فایل درس میزارم ولی وقتی رو تایید همون add cron میزنم هرچی صبر میکنم هیچی نمیشه
        لطفا بگین کجا مشکل دارم

        • Ghader
        • دوشنبه 12 اکتبر 2020

          با سلام.
          لطفا از طریق ارسال تیکت یا ایجاد تاپیک در انجمن (https://forums.parsedev.ir/) با درج تصویر

          با ما برای حل مشکل در ارتباط باشید.

        سلام داش
        داش من یه ربات api ران کردم
        تو یه پوشه به اسم bk
        اسم فایلمم index.php هس
        http://MahdiLocow.b6b.ir
        اینم دامین اصلیم هست ولی ست وبهوک میزنم روشن نمیشه ربات و تست کردم رو یه هاست دیگه میاد

        • مهدی
        • پنج‌شنبه 22 اکتبر 2020

سلام هاست هاتون عالیه ممنون
فقط من یه مشکل دارم و مشکلم اینکه وقتی ادرسم را جستجو میکنم با مشکل مواجه میشم سایت باز نمیشه
ادرس دامنه :http://mahdyas84.b6b.ir/
و مشکل دوم وقتی افزونه یا ابزارک رو میخواهم درون ریزی کنم خطا میده درون ریزی نمیشه .

  • مهدی
  • پنج‌شنبه 18 ژوئن 2020

    با سلام. ممنون بابت حمایتتون.
    لطفا با پشتیبانی در ارتباط باشید تا مشکلتان را بررسی و رفع نمایند.

    لینک مرکز پشتیبانی :
    hub.parsedev.ir

هاست رایگانتون خیلی خوبه ممنون مخصوصا پشتیبانیتون

هاست رایگان پارسه ssl رایگان داره؟

    با سلام.
    اگر شما دامنه ی شخصی خود را داشته باشید میتوانید با ابزار اتصال به کلادفلیر در هاست رایگان بصورت رایگان SSL کلادفلیر را فعال کرده و استفاده نمایید.

میخام ساب دامنه ی خودمو که روی یه هاست دایرکت ادمین با دامنه ی اصلیم سایت دارم
با ساب دامنم هاست رایگان بسازم
میتونم با هاست رایگان شما این کارو بکنم؟

  • متین
  • پنج‌شنبه 13 آگوست 2020

    با سلام.
    بله میشود.
    CNAME رکورد ها را بر روی dns های هاست رایگان تنظیم کنید و س\س در هاست رایگان خود از بخش addons domains نسبت به افزودن ساب دامنه ی خود اقدام نمایید و استفاده کنید.

سلام.موقع ساخت هاست جدید چرا توی بخش تکمیل اطلاعات گیر میکنه؟

  • امیر
  • چهارشنبه 2 سپتامبر 2020

    با سلام.
    لطفا از صفحه ی زیر نسبت به ثبت نام در هاست رایگان اقدام کنید.
    https://www.panel.parsedev.ir/pages/register
    و حتما از ایپی ایران برای ثبت نام استفاده کنید و اگر از نرمفزار های دور زدن فیلترینگ و یا تغییر ایپی استفاده میکنید در لحظه ی ثبت نام حتما آنها را خاموش کنید.
    مشکل شما حل خواهد شد.

سلام آیا وبسایت هایی که با هاست رایگان ساخته شده هستند پنالتی اند؟

  • ١٢٣
  • شنبه 5 سپتامبر 2020

    با سلام.
    خیر
    ما سایت هایی بر روی هاست رایگان داریم که از ساب دامنه ی هاست رایگان استفاده میکنند و جایگاه ۱ گوگل را نیز دارند.

سلام آیا سایت هایی که با هاست رایگان هستند پنالتی میشوند

  • ١٢٣
  • شنبه 5 سپتامبر 2020

    با سلام.
    در حالت عادی خیر.

سلام هاست هاتون عالیه ممنون
فقط من یه مشکل دارم و مشکلم اینکه سایت هایی که میسازم پتالتی میشوند باید چه کنم؟

  • علی
  • دوشنبه 7 سپتامبر 2020

    با سلام.
    خیر پنالتی نمیشوند.

    آیا شما سایت خودتونو توی گوگل وب مستر و گوگل انالیکس ثبت کرده اید؟

هاست رایگانتون خیلی چیزا به منی که پول ندارم یاد داد خدا خیر و برکت بده

سلام
وقت بخیر
من روی هاست رایگان شما یک دیتابیس mysql درست کردم میخوام با اکسس به این دیتابیس متصل بشم.
اما با آدرس سرور، پورت، نام کاربری و پسوردم متصل نمیشه.
اگه امکان داره راهنمایی بفرمائید.
سرور: sql203.b6b.ir
پورت: ۳۳۰۶

  • حسن
  • چهارشنبه 16 سپتامبر 2020

    با سلام.
    در هاست رایگان شما نمیتوانید به صورت remotely از دیتابیس استفاده کنید.

    برای انجام این کار میتوانید از هاست ارزان قیمت ما استفاده کنید : خرید هاست ارزان

باسلام من اگه بخوام هاست رایگان رو غیر فعا کنم باید جکار کنم؟

    با سلام.
    شما میتوانید درخواست لغو هاست خود را از طریق ارسال ایمیل با همان ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید به info@parsedev.ir را ارسال کنید

در جای پرونده منیجر میزنم یه جا میاد میگه ورود باید اونجا ها چی بنویسم

  • Asmir
  • یکشنبه 4 اکتبر 2020

    با سلام.
    لطفا یک بار از هاست خود خارج شده و سپس مجددا وارد شوید (دقت کنید که از نرمفزار های تغییر ایپی استفاده نکرده باشید)
    اگر هچنان آن صفحه برایتان باز شد میتوانید با یک مرورگر دیگر وارد هاست شوید و تست کنید.
    در نهایت اگر همچنان آن صفحه باقی بود
    لطفا یوزر نیم و پسورد خود را در آن صفحه درج کنید که وارد شود و دیگر از شما یوزر نیم و پسورد نخواهد.

سلام
چجوری باید توی هاست رایگان فایل آپلود کنم

  • اپیر
  • یکشنبه 4 اکتبر 2020

    با سلام.
    از طریق Online file manager میتوانید فایل های خود را به صورت زیپ نشده آپلود کنید . (هر فایل نهایتا تا ۱۰ مگابایت)
    همچنین از طریق نرمفزار های اتصال به FTP نیز میتوانید این کار را انجام دهید.

    توجه کنید برای نصب اسکریپت های پابلیک مثل وردپرس و جوملا و…. نیازی به آپلود هیچگونه فایلی نیست و شما میتوانید با چند کلیک ساده از طریق ابزار softaculous app installer اسکریپت را نصب کنید.

سلام من ندتی هست که خارج از کشور هستن و از هاست شما استفاده میکنم اما از جند وقت پیش خطا ۴۰۳ میده

  • م ا
  • دوشنبه 19 اکتبر 2020

    با سلام.
    برای ساخت هاست جدید میبایست حتما از طریق ایپی ایران اقدام نمایید یا هویت خود را به هر نحوی برای ما مشخص نمایید.
    لطفا برای خطایی که گفتید ضمیمه های لازم و ادرس هاست و یوزر نیم خود را در بخش پشتیبانی برای ما ارسال کنید تا برای شما بررسی کنیم و مشکلتان را حل کنیم.

با سلام
چجوری وردپرس رو داخلش بیارم وقتی زیپ رو واردش می کنم اصلا پیدا نمیشه وقتی هم تو گزینه ها بازکردن زیپ رو می زنم بازم هیچ اتفاقی نمی افته خواهشن کمک کنین

  • abolfazl
  • سه‌شنبه 20 اکتبر 2020

    سلام ابوالفضل عزیز:
    شما میتوانید برای نصب سایت ساز هایی مثل وردپرس از نصب کننده اتوماتیک اسکریپت ها در کنترل پنل هاست رایگان استفاده کنید و نیاز نیست حتی ۱ فایل وردپرس هم آپلود کنید
    با چند کلیک ساده با استفاده از ابزار softaculous app installer در هاست رایگان به راحتی میتونید وردپرس را نصب کنید

    توجه داشته باشید که فایل منیجر هاست رایگان قابلیت باز و اکسترکت کردن فایل هیا زیپ را ندارد و برای این کار باید به صورت زیپ نشده از طریق ftp فایل هایتان را آپلود کنید.

با سلام!
من وقتی وارد سایتم میشم ارور ۵۰۳ رو میده و وقتی وارد اکانت دیگم میشم باز میکنه فکر میکنم اکانتم تعلیق شده میشه راهنمایی کنید

  • رضا
  • شنبه 24 اکتبر 2020

    با سلام.
    لطفا در بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید و به همراه تیکت ادرس دامنه ی هاست رایگان خود به همراه یوزر نیم تان را نیز ارسال کنید.
    hub.parsedev.ir

سلام.موقع ساخت هاست جدید چرا توی بخش تکمیل اطلاعات گیر میکنه؟
از فیلترشکن و … هم استفاده نمی کنم

    سلام.
    مشکل حل شد.
    تشکر بابت اطلاع رسانی

سلام من همین چند روزه ثبت نام کردم چطوری دسترسی ssh بگیرم؟؟

  • ermia
  • پنج‌شنبه 3 دسامبر 2020

    با سلام.
    در سرویس هاست رایگان دسترسی به SSH مسدود شده است.

سلام چطوری باید ورد پرس نصب کنم چطوری دیتا بیتو مدیریت کنم؟؟؟

    با سلام.
    شما با استفاده از ابزار softaculous app installer میتوانید بدون آپلود هیچ گونه فایلی و تنها با چند کلیک ساده وردپرس را نصب کنید
    همچنین برای مدیریت دیتابیس خود نیز میتوانید از ابزار phpmyadmin در کنترل پنل هاست رایگان خود استفاده نمایید.

    همچنین شما میتوانید از آموزش های موجود در انجمن نیز بهره مند شوید (انجمن وب هاست تالک)

سلام خسته نباشید
یک سوال داشتم وقتی میرم داخل آنلاین فایل منیجر یک صفحه login برام باز میشه که قسمت initial directory و سه تیک پایینش نمیدونم چیه اگر اینهارو وارد هم نکنم ارور ftp authentication failed میاره باید چیکار کنم

  • مهدی
  • سه‌شنبه 8 دسامبر 2020

    با سلام.
    لطفا از مرورگر فایرفاکس ترجیحا استفاده نمایید.
    و برای ورود به هاستتان از ادرس
    CPANEL.B6B.IR
    استفاده نمایید . مشکلتان حل خواهد شد.

سلام. بنده دانشجوی لیسانس مهندسی کامپیوتر، نرم افزارهستم. برای درس پایگاه داده هااستادم ازم خواسته یکسری داده شامل متن، جدول وچارتی راکه دراکسل تهیه کرده ام، توسط برنامه نویسی پایتون به یک وبسایت برده ودرآنجانمایش دهم. برای همین درسایت وب هاستینگ رایگان شماثبت نام کرده ام. می خواستم ببینم می تونم بابرنامه بزبان پایتون داده هاراازلپ تاپ خودم به این سایت منتقل کنم؟

    با سلام.
    خیر متاسفانه

من بعد از اینکه فایلو تو هاست اپلود میکنم و بعد میخام برم ببینم فایل درست اجرا شده یا نه این ارور رو میده
No Sponsors
This domain currently does not have any sponsors for you.

    با سلام.
    فایل htaccess را حذف کنید.
    مجدد امتحان کنید.

    مشکلتان حل میشود.

سلام .
سایت رایگان ساختم و خیلی خوب بود اول و چند ماه روش کار کردم ولی حالا زود به زود از دسترس خارج میشه و محدود شده تا یه مدتی به دلیل استفاده زیاد از سی پی یو سرور فک کنم !!در حالی که من فقط یه ساعت دیروز باش کارکردم در کل این هفته ولی دیروز از دسترس خارج شد .
بنظرم اگ اینجوری بخاد پیش برده به درد نمیخوره و وقت تلف کردنه!

  • محمد
  • سه‌شنبه 29 دسامبر 2020

    با سلام.
    توجه داشته باشید که میزان سیپیو هاست رایگان محدود است.
    در حال حاضر دیتاسنتر ارائه دهنده هاست رایگان مجدد نیز میزان مصرف سیپیو را محدود تر کرده است.
    شما میبایستی سایت خود را بهینه کنید تا بتوانید آن را بر روی هاست رایگان مدیریت کنید
    ما خودمان سایت با html داریم که روزانه ۲۹۰۰۰ بازدید دارد و تا کنون بعد از ۱۰ سال ۱ بار هم مسدود نشده است.

    سایت خود را بهینه کنید انشالله مشکل حل خواهد شد.

سلام خسته نباشید من ورد پرس رو زدم بروز بشه اما الان سایتم نمیاد بالا میشه بگین چیکار کنم تا درست بشه ممنون

    با سلام.
    وارد هاست خود شوید
    وارد فایل مینجر شده و سپس وارد پوشه htdocs شوید یک فایل با اسم .maintenance ایجاد شده است.
    این فایل را پاک کنید
    مشکلتان حل میشود.

سلام
من ۱ماه پیش هاست رایگان گرفتم ؛ امروز دامنه خریدم
چجوری هاست رو به دامنه خودم منتقل کنم؟

    با سلام.
    ابتدا کارگزار های دامنه ی خود را
    یا همان dns ها را بر روی موارد
    ns1.b6b.ir
    ns2.b6b.ir
    تنظیم نمایید سپس طبق اموزش زیر دامنه را در هاست خود اضافه کنید
    https://forums.parsedev.ir/forums/domain/
    سپس فایل های خود را نیز به پوشه مربوط به دامنه ی جدید منتقل کنید و تنظیمات دیتابیستان را نیز انجام دهید.

سلام خسته نباشید
میخواستم بپرسم هاست رایگان شما که فضای نامحدود داره ، چندتا دیتابیس میتونیم داخل هاست قرار بدیم؟

    با سلام.
    ۹۹۹ دیتابیس

سلام در هاست رایگان من چند نوع فایل متنی ساده ایجاد کردم در پوشه فایلها ، اما از طریق لینک مسقتیم قابل خوندن و دانلود نیست و خطای ۴۰۴ میده چرا اخه؟ پس چطور بخونمش یا دانلود کنیم فایلهامونو و بتونیم به دیگران بدیم؟

  • r
  • چهارشنبه 13 ژانویه 2021

    با سلام.
    وقتی وارد فایل منیجر میشود وارد پوشه htdocs شوید و آنجا فایل هایتان را آپلود نمایید
    سپس میتوانید لینک مستقیم دریافت کنید و…

این سوالات چرا اصلا کار نمیکنه؟؟ هرچی کلیک میزنم روشون اصلا باز نمشه هیچکدومش!!

  • reza
  • جمعه 15 ژانویه 2021

    با سلام.

    مشکل برطرف گردید.
    ممنون بابت اطلاع رسانی

سلام من بک اپ phpmyadmin رو بیارم تو هاست چجوری باید این کار رو کنم؟

    با سلام.
    ابتدا یک دیتابیس جدید در بخش mysql databaces ایجاد کنید سپس وارد phpmyadmin شوید و ان دیتابیس را انتخاب کنید و از بخش importدیتابیس خود را آپلود نمایید.
    آموزش بیشتر و تصویری در :
    https://forums.parsedev.ir/

سلام و عرض ادب و احترام ببخشید نام سرور را از کجا باید پیدا کرد؟

  • مبین
  • سه‌شنبه 19 ژانویه 2021

    با سلام.
    نیم سرور ها
    ns1.b6b.ir
    ns2.b6b.ir

سلام من قبلا یه هاست رایگان ایجاد کرده بودم ولی الان هرچی سعی میکنم نمیشه مرحله دوم تکمیل اطلاعات وقتی روی تایید میزنم که کار تمام شود دکمه تایید غیر فعال میشه و به مرحله بعد نمیره

    با سلام.
    بخشی که رمز عبور انتخاب میکنید فقط شامل اعداد و حروف باشد و از علائم و… استفاده نکنید مشکلتان حل خواهد شد.

سلام ببخشید من هرچی کدای ssl تو htaccess تنظیم میکنم ریدایرکت نمیشم به https میخواستم ببینم پشتیبانی از ssl دارید؟
با ارور this site can’t provide a secure connection مواجه میشم
برای ربات آزمایشی تلگرام هم لازمش دارم

  • alireza
  • دوشنبه 22 فوریه 2021

    با سلام.
    دسترسی ربات ها به سرور های هاست رایگان مسدود شده است.
    اگر میخواهید از ssl رایگان استفاده کنید باید دامنه ی شخصی داشته باشید و از طریق ssl کلافلیر نسبت به ایجاد یک ssl اقدام نمایید.
    بر روی ساب دامنه های هاست رایگان پارسه امکان فعال سازی ssl رایگان یا ssl ای که برای اهراز هویتش نیاز به بررسی توسط ربات ها را داشته باشد امکان پذیر نیست

دارم یک سایت با html میسازم کامپیوتر ندارم لطفاً بگین چجور دامنه رو به وبسایتم وصل کنم لطفاً زود جواب بدید

  • یوسف
  • پنج‌شنبه 25 فوریه 2021

    با سلام.
    شما زمانی که از طریق ادرس زیر نسبت به ایجاد هاست رایگان اقدام کنید یک ساب دامنه ی رایگان نیز به همراه هاست رایگان برای شما فعال میشود که کاملا رایگان میباشد.
    ثبت نام هاست رایگانهمچنین
    اگر میخواهید دامنه ی شخصی خودتان را به هاست متصل کنید مقاله ی آموزشی زیر را مطالعه کنید:
    آموزش اضافه کردن دامنه در هاست رایگان​

سلام وقت بخیر ،
چطور میتونم در بخش پشتیبانی و تیکت با شما همکاری کنم؟

    با سلام.
    با تلگرام @EvanTeitelman ارتباط برقرار نمایید

باسلام. درهنگام ساخت هاست جدید درقسمت تکمیل اطلاعات با زدن دکمه بعدی در همانجا گیر میکند. چندین بار امتحان کردم. وی پی ان هم خاموش است

  • Mohammad
  • پنج‌شنبه 25 مارس 2021

    با سلام.
    ما همین الان بررسی کردیم
    اکانت جدید ساختیم
    هاست جدید ایجاد کردیم
    و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد
    دقت کنید که از مروگر بروز استفاده کنید
    در هنگام ورود رمز عبور از علائمی مثل @و! و امثال این استفاده نکنید
    ترجیحا رمز عبورتان از حروف و اعداد و بیشتر از ۸ رقم باشد

    اگر همچنان مشکلتان برطرف نشد با شماره تماس ۰۷۱۹۱۰۱۲۸۲۱ تماس حال کنید یا از طریق ارسال تیکت در
    hub.parsedev.ir با گذاشتن تصویر ضمیمه ما را در در حل مشکل خود یاری دهید.

سلام اولین باری وارد سایت شدم رفتم در بخش اسکریپت و یک تم بهش دادم اگر بخوام امکانات مثل نظر دادن اضافه کنم چکار کنم؟و چطور دوباره به بخش پنل برم و از اون امکانات بهمند بشم
چطور یک متن ایجاد کنم ؟

    با سلام.
    شما میتونید در گوگل آموزش های مربوط به اسکریپتی را که نصب کرده اید را دنبال کنید.

چچگونه هاستم ام را حذف کنم
میخواهم با پول خودم بسازم اما ادرسش اشغال شده با این چه کارکنم؟

  • مهدی
  • یکشنبه 4 آوریل 2021

    با سلام.
    هاست شما اگر بازدید نداشته باشد به صورت اتوماتیک بعد از ۳ ماه حذف میشود.

سلام شما عالی هستید خیلی ممنونم واقعا

    سلام
    ممنون بابت نظر خوبتون

    سپاسگزاریم

سلام.هرچه تلاش کردم نتونستمticketبفرستم اون تصویر کد رو هی درست می زنم میگه اشتباه زدی،باهر مرورگری
اینجا می پرسم:منظور از محدودیت در تعداد بازدید پردازش شده در روز چیه در هاست رایگان؟

  • شهاب
  • چهارشنبه 12 می 2021

    با سلام.
    برای ارسال تیکت میتونید از hub.parsedev.ir استفاده کنید در حال حاضر سیستم تیکت سالم است و مشکلی در آن وجود ندارد . میتوانید از مرورگر دیگری استفاده نمایید.

    محدودیت بازدید روزانه در هاست رایگان به صورت زیر است :

    Daily Hits Used ۰ % (۱۵ of 50000)

سلام من یک فایل زیپ رو با حجم ۲۹ مگ رو هاست رایگان اپلود میکنم ولی به محض تکمیل اپلود فایل پاک میش مشکل چیه

    با سلام.
    فایل های بیش از ۱۰ مگابایت در فایل منیجر هاست رایگان آپلود نمیشوند شما میتوانید فایل خود را به صورت زیپ نشده از طریق ftp بارگزاری کنید

سلام من هرچی می خوام با آدرس دامنه خودم اکانت بسازم درست نمیشه

    با سلام. ابتدا با ساب دامنه ی رایگان خود b6b.ir هاست بسازید سپس وقتی وارد هاست خود شدید از بخش addons domains بعد از تنظیم dns ها نسبت به افزودن دامنه ی شخصی خود اقدام کنید

سلام من از سرویس رایگانتون خیلی راضیم ولی چند روز یه پشت هم برای ساعاتی دیتابیس کار نمیکنه و سایت درست نشون داده نمیشه دلیل چیه به نظرتون ؟
با تشکر

    با سلام.
    لطفا در همان لحظه با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا تیکت در بخش پشتیبانی ارسال کنید تا برایتان بررسی کنیم
    hub.parsedev.ir

سلام…
چطور میتوانم حجم اپلود ویدئو را افزایش دهم؟
هاست من رایگان است .

    با سلام.
    نهایت حجم آپلود فایل ها در هاست رایگان ۱۰ مگابایت است و قابل تغییر دادن نیست.

چرا میزنه حصاب فعال نشده جیمیل هم پیام نیومده

  • حسن
  • جمعه 25 ژوئن 2021

    با سلام.
    صندوق هرزنامه یا همان spam را بررسی کنید
    ایمیل فعال سازی آنجاست.

سلام media query چرا در هاست اعمال نمی شه چه به صورت فایل css جدا و چه داخل css اصلی اصلا در سورس نشان داده نمی شه و اعمال هم نمی شه و خطای ۴۰۴ می ده در حالی که در local هاست کاملا اعمال می شه

  • عطا
  • جمعه 2 جولای 2021

    سلام لطفا منظور و مشکل خود را واضح تر از طریق ارسال تیکت پیگیری نمایید با تشکر

چگونه هاست خود را از اکانتم حذف کنم؟

  • سجاد
  • یکشنبه 4 جولای 2021

    با سلام.
    اگر هاست شما در ماه ۵ بازدید نداشته باشد
    به صورت اتوماتیک حذف میشود.
    از کنترل پنل panel.parsedev.ir هاست شما قابل حذف نیست

سلام من سایت طراحی کردم وقتی ادرس سایت رو جستو جو می کنم یک صحفه دیگه باز میشه می نویسه :سایت شما آماده است.
من چند بار رفرش می کنم تا این صحفه بره ووبسایت من بیاد لطفا راهنمایی کنید
نام دامنه
mortezanazari.b6b.ir

نام کاربری ….

    با سلام.
    سایت شما به خوبی باز میشود و مشکل فنی ندارد
    لطفا کش مرورگر خود را پاک کنید و از طریق کنترل + f5 صفحه را بروز کنید

    مشکلتان حل میشود.

با سلام
بهترین هاست رایگانی که تا حالا دیدم و تجربه کردم.تشکر از زحمات گروه پارسه دو
فقط اینکه اگر امکانش هست اموزشsslروی هاست رایگان هم بزارین عالی میشه؟؟

  • متین
  • پنج‌شنبه 12 ژانویه 2023